Pages

.

joi, 9 ianuarie 2014

TORT RAW CU MOSSE DE CIOCOLATA SI SOS DE VISINE


Un tort delicios cu muuuuuulta ciocolata din care am mancat pe saturate ;) !


INGREDIENTE :
- 100 g migdale
- 5-6 curmale pe crenguta
- 3 linguri fulgi de cocos 
- o lingura carob ( pudra de roscove )

PENTRU CREMA:
- 2 avocado mari si copti bine
- 4 linguri carob
- 3-4 linguri miere

PENTRU SOS:
- o cana visine congelate
- 1-2 linguri miere


PREPARARE: 
Pentru blat am pus la inmuiat migdalele in apa calduta , curmalele ,le-am taiat marunte si am pus 2-3 linguri de apa calduta peste ele si le-am lasat 2-3 ore asa. Apoi am scurs migdalele de apa ( apa o aruncam ) ,si le-am pus in blenderul cu lama in S , am mixat bine apoi am adaugat si curmalele cu tot cu apa in care au stat si am mixat totul. Migdalele nu le-am facut pasta ,au ramas numai bine un pic marisoare.  Scoatem compozitia din blender ,punem intr-un bol si adaugam carobul . Amestecam bine pana se incorporeaza carobul si apoi azezam blatul in forma de tort. ( forma am umezit-o pt ca sa se dezlipeasca usor blatul ). Pentru crema am pus in blender avocado ( fara coaja si fara sambure ), mierea si carobul si am mixat bine pana am obtinut aceasta suuuper crema de ciocolata. Am asezat-o deasupra blatului si am ornat cu jumatati de migdale. Am dat tortul la frigider pana dimineata urmatoare. Inainte de servire am pregatit sosul. Visinele le lasam la decongelat si apoi le mixam impreuna cu o lingura de miere , gustam si daca dorim mai adaugam miere.  Intindem cateva linguri de sos pe farfurie si apoi asezam felia de tort si servim cu multa pofta :) !!!!

VA DORESC : POFTA BUNA !

2 comentarios:

Natalia spunea...

Imi lasa gura apa! :)

DANIELA ALEXANDRU spunea...

:)

Trimiteți un comentariu