Pages

.

luni, 28 aprilie 2014

BISCUITI DIGESTIVE




 INGREDIENTE :
- 225 g faina integrala de grau ( SANO VITA )
- 225 g fulgi de ovaz fini
- 100 g alune de padure 
- 300 g stafide
- 16 linguri apa minerala sau lapte vegetal
- 70 g unt de cocos
- un varf de lingurita sare


PREPARARE :
Prima data am pus apa minerala putin calduta peste stafide si le-am lasat la inmuiat. Apoi am pus untul de cocos la topit in apa calda , am macinat fulgii de ovaz pana s-au facut faina si am copt putin alunele intr-o tigaie ( nu le-am rumenit ) . Am amestecat faina de grau cu cea de ovaz cu sarea si alunele , apoi am mixat stafidele cu apa in care au stat si am adaugat peste faina pasta de stafide , am adaugat si untul de cocos topit si am amestecat bine pana a devenit un aluat moale, lipicios si sfaramicios . Am intins o foaie de 3-4 milimetri si am facut biscuiti cu ajutorul a doua forme . Am pus in tava si am bagat in cuptorul incins la 140-160º  pt 10 -15 min. Atentie se coc foarte repede !  Din acest aluat rezulta  aproximativ 4 tavi. Cand se racesc se pastreaza intr-o cutie cu capac .





0 comentarios:

Trimiteți un comentariu