BUDINCA DE CIOCOLATA LA PAHAR ( RAW )


Ingrediente :
- o nuca de cocos proaspata
- 8 linguri seminte de chia rasnite
- 2 inguri miere cristalizata 
- 2 linguri carob
- semintele unei jumatati de pastaie vanilie
- un varf lingurita de scortisoara


Din Pulpa de cocos am facut lapte asa: 
Am curatat pulpa de coaja maro si am taiat-o bucatele mici , am adaugat in blender impreuna cu 500 ml apa . Am mixat bine , apoi am strecurat pulpa si am adaugat laptelui 2 linguri miere cristalizata si am mixat putin pt a se incorpora mierea. Apoi am amestecat cu  2 linguri carob, semintele de la jumatate pastaie de vanilie , putina scortisoara  si semintele de chia macinate . Cand punem semintele de chia amestecam bine pt a nu se face cocoloase. Dam budinca la frigider pt 20- 25 min . Inainte de servire ornam dupa gust si servim cu fructe proaspete . Noi am servit cu banana dar e ideal cu capsuni , zmeura , rodie , kiwi , etc. 
De precizat ca ingredientele de mai sus sunt pt 4 persoane .

POFTA BUNA ! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

COMBINAREA CORECTA A ALIMENTELOR

NECTAR DE MACESE RAW

LAPTE DE NUCI ROMANESTI